söndag 24 juli 2011

Fest igår

Var på fest hos Sara igår. Jättetrevligt även om det mest var hennes jobbkompisar där och massa Biltema snack... men jag vet det blir lätt så.
Vid 00 drog vi in till stan, jag stack till James (den nya rockbaren Halmstad fått) mötte upp Dior och hennes vänner. Träffade även lite gamla festarpolare- skitskoj se er alla igen.
Gjorde som vanligt och blandade vin och öl, så blev lite på lyset... hehe...

Hemvägen gick sådär då mitt framdäck är bockat. Så nu har man ingen cykel :( Vet inte om nån varit på den när den stått i  cykelstället istan för trillat har jag inte (inga blåmärken i af) . Jäkligt irriterande. Så nu får jag ta buss eller låna Pontus cykel..

Men trevligt komma ut vara social även om man varit bakis hela dagen idag. Jobbigt bli gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar