onsdag 16 januari 2013

Förkylda

Barnen har fått hosta och Esbjörn är både snorig och har feber. Så nu får barnen va hemma från dagis resten av vecksn. Svea är inte lika dålig men man märker hon är inte lika pigg som vanligt. Ikväll sa hon själv att hon ville lägga sig och 5 min senare sov hon. Det händer aldrig annars.

Så idag var Pontus hemma tills jag va klar med presentationen på Länsförsäkringar och imorgon har jag ingen skola så då påverkar det oss ändå inte. Fredag har jag heldag i skolan men då är Pontus ledig. Sen får vi hoppas att de är på bättringsvägen.

Gick bra för oss idag på presentationen, var ca 55 personer och vi hade ju bara 15 min på oss så vi slapp ju stå där framme allt för lång tid. Verkar som de blev nöjda med det resultatet vi fått fram. Känns väldigt bra ha gjort vår del i detta projekt.
Längtar till nya kursen på måndag. Man hinner ju tyvärr tröttna på dessa grupparbeten och som i detta fall vara 17 stycken som ska samarbeta.... ja det kan ju bara gå åt ett håll till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar