fredag 4 januari 2013

Igår och idag

Det blev Olivers igår kväll. Så barnen lekte en liten stund innan maten i lekrummet och även efter. Tyvärr blev både jag och Pontus besvikna på maten, inte alla lika gott som det brukar och portionerna mindre. Vi går oftast på helgerna så kanske är bättre kockar då? Man börjar ju undra... så blir nog vi håller oss till att gå dit på helgerna.

Idag har Pontus hjälpt syrran och hennes kompis med att hämta en ny soffa. Så först upp med Kompisens soffa på 4:e vån, ner med hennes gamla i x antal delar och sen upp till 3:e vån med alla delarna till Dior. Haha han lär va trött på att flytta när det väl är dags för vår tur.

Jag och barnen va hemma, lugnast så och sedan medan jag va i stan en snabbis handlade de på Maxi. Kylen full igen inför jobbveckan som kommer och även handlat på bolaget för imorgon ska jag på fest!
Power Glide har invigning och bröderna ska dit med sina respektive och jag och Dior festar här innan vi drar dit. Alltid trevligt när vi ses :). Blev ju inte mycket nu under jul/nyår för när jag väl är hemma jobbar jag eller måste sova efter natt. Så denna lediga helg spenderas med mina nära & kära.
Pontus & barnen åker ner till Skåne (igen) för de är bjudna på middag hos hans moster. Jag va ju med bjuden såklart men känner att jag vill vara i Halmstad när jag är ledig, hinner inte vara social annars.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar