måndag 7 januari 2013

I lördags

I lördes träffades jag, Dior och Anna lite efter 17 och käkade mat och drack lite i det hus som de ser efter just nu på gamletull. Sedan gick vi bort mot powerglides lokal lite efter 20. Ni kan gå in och läsa mer om deras klubb här http://powerglide.se/

Var ganska mycket folk, liveband och vi hade det trevligt. Våra bröder kom som vanligt efter en bra stund och då blev det häng på parkeringen eftersom de kom i sina bilar. Det är ju egentligen det charmiga med dessa tillställningar att bara vara vid bilarna och lyssna på go musik. Nackdelen är ju att bilarna snabbt blir fulla... borde väl skaffa oss en egen så kan Pontus & barnen få följa med också. Tyvärr var det ju riktigt kallt ute så när jag väl kom hem runt 01.30 så hade man ingen som helst värme kvar i kroppen och benen var som två ispinnar.

Men va härligt få komma ut va social, tjöta skit och bara vara. Tyvärr spelar det ingen roll hur lite man än dricker, man dricker så sällan så dagen efter känner man sig ändå sådär jobbigt seg. Men hellre det än bakfull som man va förr.

3 kommentarer:

  1. Ja den där spriten, kan inte ens minnas när jag drack senast så jag kände mig berusad. Eller jo det var nog nyårsfesten 10/11 så det var ju ett tag sedan. Tyvärr blir jag bakis när Martin dricker och det känns inte riktigt rättvist :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag dricker vin eller cider så blir man max salongsberusad om ens det, man börjar ju bli lite gammal för att festa som man gjorde förr ;). Men varför blir du bakis när Martn dricker? Konstigt.

      Radera
    2. Har ingen aning faktiskt men det hänger kanske ihop med att sömnen blir ordentligt rubbad. Hur som helst så är det fruktansvärt orättvist :)

      Radera