tisdag 15 januari 2013

Ledig dag

Idag lät jag barnen va hemma från förskolan för jag hade inget i skolan. På fm var vi bara hemma och tog det lugnt, käkade lunch ihop med Pontus innan han skulle till jobbet.
Sedan gick vi till öppnis och var där till 16. De blir alltid lika glada att få gå dit.

Skulle ju tränat och var taggad MEN såklart vaknade man med halsont :(. Lika bra vara hemma för sist jag tränade och mådde sådär blev jag ju sjuk i 1,5 vecka och det har jag inte tid med nu.

Imorgon ska jag och tre andra från klassen presentera vårt projekt vi arbetat med sen November för Länsförsäkringar och de verkstäder de samarbetar med dvs. det blir minst 60 (!) personer. Så imorgon kommer väl hjärtat slutat slå, och man kommer va lagom nervös men förhoppningsvis går det bra. Sedan är presentationen för klassen och lärarna på fredag, men då slipper jag gå upp för vi gör ju vårt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar