måndag 20 maj 2013

Blandat

Varit en blandad vecka som varit. Skola såklart varje dag då vi är inne på de sista veckorna nu innan sommarlovet.
Jag och Pontus hade barnvakt i onsdags em, så vi tillbringade dagen på stan med att prova ringar och äntligen bestämde jag mig så nu är de beställda. Blev även att vi käkade på Harry´s och hade det trevligt.

Torsdagen var det förskolans dag så då var det picknick på dagis mellan 16:30-18. Barnen hade lite gympauppvisning för oss föräldrar, det var tipspromenad och barnen bjöds på glass. Väldigt lyckad em/kväll då solen sken och barnen va så glada.

Köpte nya ballerinaskor till mig förra veckan. Väldigt sköna och lätta! Helt klart värda varenda krona. 


Haft ledig helg och den tillbringades nere i Häljarp. Provsmakade mousserade viner till bröllopet. Detta va helt ok.
Lördagen fixade vi lite med min klänning samt provade så att skor och bh passade till den. Pontus fick även han prova lite kläder. När vi ändå var iväg och barnlediga blev det en kort tur till Väla. Pontus shoppade shorts och skjorta, handledsskydd och jag passa på att testa butiken Change. Har ju hört de har bra utbud och hyfsade priser på underkläder. Fann perfekta sportbh så det blev 2 stycken. Så nu ska jag klara mig ett tag.


Svea fick ny klänning av farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar