söndag 12 maj 2013

Shopping

Sov till 12 idag och efter jag fått i mig frukost och barnen lunch så blev det bestämt att jag och Esbjörn skulle fara själva till Eurostop. Mitt mål var att kolla runt efter ett BRA hållbart rött läppstift, men efter den icke trevliga hjälpen på Kicks så struntade jag att köpa ett. Får åka in själv i veckan till stan och kolla runt då i lugn och ro. Eller är det så att man måste köpa ett Dior läppstift för 300+ för att det ska vara bra?!?! Men jag och grabben kollade runt lite och så fick han välja kläder inne på Lindex. Sedan lekte han en stund på den "lekplatsen" som finns där inomhus.

 

Vi väntar på att bussen ska komma.



 Esbjörns nya t-shirt som han valde själv!



Svea posar med sina nya leggings.


Blev även denna färgen på leggings till Svea. Var köp 3 betala för 2 på Lindex. De svarta är hellånga och de rosa är 3/4. Köpte även vita men de var för tunna så va för genomskinliga tycker jag så ska byta dem imorgon. Men fanns ett par turkosrandiga som de rosa här ovan så ska nog ta ett par såna, kan vara snyggt i sommar med lite färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar