söndag 12 maj 2013

Kajskjulet

I lördags var det jag och Svea som själva åkte in till stan och gick på Kajskjulet där det va mässa/ utställning från Knights Mc. Såhär i efterhand tog jag nog fel barn med mig, tror att Esbjörn hade uppskattat det mer. Svea tyckte att alla bikers va läskiga och det va knappt de fick ge henne en stämpel på handen när vi skulle gå in. Men efter att ha gått ett varv där inne och kikat så tog vi en glass i solen och efter det slappnade hon av och tyckte inte det va lika farligt längre.
Mycket fina mc såklart va där med häftiga motiv, man kunde tatuera sig där, fanns konst av olika slag som man även kunde köpa. På kvällarna har de live band men eftersom jag har jobbat natt i helgen så fick det bli att vi gick dit dagtid.

Sedan gick vi utmed Nissan och kollade på de båtar som låg där och blev även en runda inne på stan. Köpte en pappersfjäril till Svea och ett pappersflygplan till Esbjörn med oss hem. Och så blev det bussen hem till Pontus och Esbjörn.

Pontus har åkt på värsta förkylningen så han har legat utslagen sedan i fredags i soffan med feber och halsont. Så han har bara tagit hand om barnen medan jag har sovit efter nattens jobb annars har han inte varit så alert.
Tyvärr känner jag nu att min hals börjar ge sig till känna :(( Jag har inte tid att bli sjuk. Vill ju träna. Men har paus från träningen både i lördags, idag och ska även ha det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar