söndag 5 maj 2013

Lördagen

Igår kom Sara, Linus och Nadine upp till oss på fm. Jag hann träna då jag va på gymet redan 9.15 och även Pontus & Linus stack för att träna.
Sedan stack vi alla in till stan och käkade lunch på Bulls och gick en kort runda i stan. Blev glass från Riccardos glassvagn på hamngatan och sen gick vi till pippiparken så barnen skulle få leka av sig. Vi hade toppenväder och det va hur skönt som helst ute. Trots jag hade såg 30 i min dagcreme så fick jag färg i ansiktet.

På kvällen grillade vi korv och hamburgare. Jag skulle iväg på fest på wccc så gjorde mig i ordning och sedan va Sara schysst och körde mig.
Hämtade syrran först och sedan körde vi hem till henne där vi förfestade lite. Blev en del musik från förr och gamla minnen men va väldigt skoj. Vi har ju festat en hel del ihop så är kul att sitta och snacka minnen om hur kul vi haft.

Vid 23 fick vi skjuts av Bentz till klubben för han skulle ändå jobba där under kvällen. Var lite folk om man jämför med vad det brukar men hittade trevligt folk att snacka med. Men märks man är äldre och inte van att festa, man blir så jäkla trött. Och att man hållt igång hela dagen gör väl inte saken bättre. Tyvärr va det svinkallt ute så slutade med vi satt i Amos raggarbil och lyssnade på musik och bara hade egen fest där. Sedan va de schyssta och körde mig hem så va väl hemma runt 02.
Men va en toppendag och kväll! Det känns som man verkligen nyttjat denna lediga helg till att bara vara med vänner & familj. Såna här helger gör att man orkar med sina jobbhelger.

Här är bild på naglarna, fixade de i fredags på face & body. Är gellack som ska hålla i 3 veckor utan att flagna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar