söndag 26 maj 2013

Internationell matmarknad

Igår åkte vi till stan efter att jag sovit klart. Det var den internationella matmarknaden på stora torg samt Halmstad gillet i stan. Vi provade på känguru och kamelburgare (Australien), paella med sea food (spanien) och Pontus testade även någon korv (Tyskland). Sen var vi mätta. Tänkte köpa fudge med mig hem då den är omtalad men var så sjukt mycket folk att jag orkade inte trängas mer. Köpte 4 tvålar istället med mig hem från det franska ståndet tror jag det va. 

Nere i kapsylparken hade dom hopptorn för barn så barnen fick leka av sig där lite efter all mat. Svea var lite reserverad i början men sen lossnade det och detta var definitivt Esbjörns grej. Han hoppade och studsade som han aldrig gjort något annat förr :). 

In action i hoppborgen

Mina tvålar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar