måndag 20 maj 2013

Nytt liv och lekplats

Första dagen på det "nya" livet. Chockade kroppen med att vara på gymmet vid 06:40. Har fixat soya mjölk som jag kan blanda med proteinpulvret. Var helt ok smak. Och drar ner rejält på kolhydraterna. Till lunch i skolan blir det lite så jag får energi att orka hela dagen då man har barn men tänker undvika bröd helt. På träningen ska jag öka konditionen men annars fortsätta med att "lyfta skrot".

Idag har det varit konstigt väder. Småregnade när jag cyklade från gymmet till skolan. Sedan sol, varmt och kvavt. Småregnade när jag var på väg till dagis men så varmt och kvavt. Man vet inte vad man ska ha på sig när man åker hemifrån tidigt på morgonen...

Direkt efter dagis gick vi till en lekplats som ligger i närheten. Blev det som vanligt först en massa gungade men sedan blev det fart på dom. Skulle de springa upp och nerför gräskullen. Vet inte vart de får energin i från i denna värmen.



Esbjörn testar sin gränser och svingar sig nu innan han åker nerför rutschkanan.



 Långt upp, det gäller att ta sats :)




Svea springer och möter honom med vattenflaskan.




Nu var jag ända framme hos mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar