onsdag 22 maj 2013

Onsdag

Fortsatt med morgonträningen, men powerwalkat/joggat både igår och idag min 5km runda. Joggar i skogspartiet så det är väl ca 2km, målet är kunna jogga hela rundan. Men förra året kunde jag inte jogga alls då kondisen va urusel och knät strulade så detta är stort framsteg för mig!

Idag var vi nere i Mellbystrand och träffade vigselförättaren. Känns väldigt bra, det blir kort och enkelt som vi vill ha det och hon var väldigt trevlig! Det gäller ju att vigselförättarens personlighet passar med vår så det känns bra. Väldigt nöjd med vårt val.

Tänkte göra enkel kvällsmat då jag och barnen inte va hemma förrän 17, så fixade fläskpannkaka. Svea åt inte alls :( och Esbjörn åt bara baconen. Jaha jag trodde detta va nåt som gick hem hos barn. Jaja nu har jag matlådor (Pontus äter inte detta heller) för nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar