torsdag 11 augusti 2011

Besök idag igen

Blev nog för mycket för barnen igår med besök... Svea somnade men vaknade för hon hade bajsat och sen vägrade hon somna om.
Och Esbjörn som sovit sen 19 vaknade pga henne vid 22 och sen höll han låda till 01. Och vid 05 ville Svea in till oss...
Wiiee jag var något trött imorse kan jag säga.

Blev en annan lekplats idag + hämta min fotobok som kommit. Superbra blev den, valde en annan bättre denna gång, dock hade jag i tanke ha samma storlek som tidigare så dom kan stå bredvid varann i bokhyllan. Men tänkte väl inte när jag skapade boken för denna va 3ggr så stor.... jaja nu ser man skillnad på vems som är vems ;) Men kvaliten är såååå mycket bättre och den va knappt 150:- dyrare. Värt varenda krona.

Annars i eftermiddes kom Liz & Viktor förbi på en kopp kaffe. Dom har ju jobbat dygnet runt nästan under Tall Ship Race så trevligt prata ikapp oss. Så vi ska fika på lördag innan hon börjar jobba.
Svea blev jätteglad se dom, men lite besviken dom inte hade hundarna med sig :/ men dom hämtar hem sina hundar på söndag och vi ska va hundvakt den 27:e så hon kommer ju snart få se dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar