måndag 22 augusti 2011

Första dagen

Gick bra att lämna Svea idag sa Pontus. Hon hade vinkat av honom så glatt och innan han ens stängt grinden så hade hon vänt på klacken och börjat leka :) Väldigt skönt speciellt för honom då hon hela våren bara grät när han lämnade.

Jag simmade mellan 9-10, var vattengympa samtidigt så fy faaaaaan vad tungt det va simma i vågorna. Puh, men brände man väl lite extra där ;) Fast känns nu i min kropp... lugnast simma andra tider så få försöka tajma det bättre nästa gång.

Upprop kl:12 som sagt på Högskolan. Dom mest presenterade sig (lärarna och studierektorn) lite småinfo men den mesta infon får vi första riktiga skoldagen den 29:e om kursinnehåll, schema osv.
Jag har småkollat på schemat på datorn för 4 veckor framåt så som det ser ut går jag mån, ons och fre.

Jaa det var väl vår dag typ... eller där jag varit delaktig. Pontus har varit på lekplats med dom, och inom Biltema kollade på cykelvagn. Få väl se om vi köper en nu snart...
Jag är helt död, ögonen är så tunga och trötta, kommer nog sova gott snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar