tisdag 30 augusti 2011

Hårfix och veckan

Äntligen färgat håret. Haft en hemsk utväxt men inte vetat hur jag velat göra.
Så blonderade det nu så syns min utväxt mindre. Trodde topparna skulle bli orange då jag gick från svart- blont men blev brunt. Så ser helt ok ut. Kanske köper nån mellanblond/ ljusbrun och slänger i. Tänkte jag skulle låta håret växa nu lite, både för att få lite mer längd och spara pengar. Detta har varit en dyr månad med massa "måsten" till köp. Hoppas nästa blir lugnare så man kan spara en slant till alla dessa vintermåsten.

Annars har jag hunnit prata med Liz i telefon, bokat in introduktion på gymet på tisdag, yogalates (yoga & pilates) på söndag... Ja det är en del träning framöver ;) men är så skönt komma iväg direkt efter frukost och träna, blir så mycket piggare av det. Sen kan man sticka direkt till skolan eller hem (går ju inte alla dar i skolan) sen så har man gjort sin träning har man eftermiddagen/kvällarna på sig bara vara.

Annars denna veckan ska jag träffa Lisa på torsdag :)
På fredag åker Pontus & barnen mot Kristianstad för sen veckan efter vidare till Häljarp så jag kommer va själv i 1,5 vecka nästan.
Träning och plugg ska jag ägna mig åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar