onsdag 3 augusti 2011

Idag

Idag blev det rejäl sovmorgon, ända till 9.20 :)
Så direkt efter frukost gick jag mot Eurostop, stannade vid en lekplats vi brukar vara vid. Dock blev det knappt 30min eftersom Esbjörn bjasade och jag hade av nån anledning inte packat ner blöjor. Hallå hur kan man glömma det när man har 2 blöjbarn?????
Fick snällt knata bort till Citygross och handla och byta sen så var han glad igen.

Fick handlat det jag skulle på både apotek och systemet sen tog vi bara en liten snabblunch på Mc Donald´s. Fuskade lite, men blev grymt hungrig av att gå i denna värmen. Svea slukade sina 4:a nuggets utan några avbrott (här hemma kan hon småäta i 30min eller bara strunta i det) och jag åt bara 2 cheese.
Sen hade man ork att gå hem igen.

När Pontus kom hem stack vi hem till brorsan i Holm. Hälsade på han och hans djur, dom har ju 1 hund och 7 katter :p dom fick lite kattungar *haha* men ska bara bli 4 katter sen. En kvar som inte är tingad och jag VILL HA.
Ska bara fjäska för sambon nu ;)

Imorgon kommer Alexandra med sina 2 tjejer på frukost lekdejt!! Superskoj inte setts sen i våras typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar