onsdag 10 augusti 2011

Domen

Idag kom den slutgiltliga domen från a-kassan.
Det blir ingen ersättning för mig :(
Dom anser mig som studerande i första hand eftersom jag läste Ma B i våras och sedan sökte till högskola. Ja nu kom jag ju in så får ju csn förhoppningsvis i slutet av Aug men för Juli månad fick jag inte ett öre.
Om jag inte hade kommit in, hur hade det då blivit?

Hade jag däremot säg läst Ma B förra året och sökt högskola i år då hade jag fått ersättning då är det inte lika uppenbart jag vill studera...
Ja hur man än gör så förlorar man alltid när det gäller pengar.

Behöver jag säga vi längtar till löning???
Tur barnbidraget kommer nu den 19, speciellt då vi har barnkalas för Esbjörn den 20:e.

1 kommentar:

  1. Ja, det är ju lätt att hålla sig för skratt förstår jag! Fattar inte hur de tänker...

    SvaraRadera