tisdag 9 augusti 2011

Pippi parken

Idag har varit en fullspäckad men rolig dag.
Gick in till stan vid 11 mötte upp Anna och hennes 3 kids på Pippiparken. Efter ett tag då dom lessnat och det började bli matdags för min lille gick vi bara inom bibblan så jag fick fixat ett lånekort och sen hem till dom. Esbjörn fick lite välling och somnade i vagnen. Fick säkert 1,5 timme idag då han kunde ligga kvar i vagnen i deras trädgård i skuggan.
Dom bjöd på chili con carne. Mums. Sedan busade barnen järnet i deras lägenhet. Märks när det blir 5 barn och 3 vuxna på liten yta.
Men så trevligt att ses, var evigheter sen. Men hon pluggar så nu kanske vi stöter på varann lite oftare.

Mötte Dior en snabbis på Espresso House då hon skrivit ut kurslitteratur till mig, kan jag redan nu börja kolla på blocket och tradera om dom finns. Annars blir det köpa böckerna, men var bara 3st nu till första kursen.
Ska beställa bläckpatroner när vi fr lön så vi kan använda vår egna skrivare... man är lite handikappad nu.

På vägen hem somnade tyvärr Svea i vagnen :/ svårt hålla henne vaken när det tar 40min hem. Men nu har hon tystnat så blev tidigare idag än igår. Blir tufft när det är dagisdags när hon ska upp vid 07 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar