söndag 14 augusti 2011

Söndag

Idag fick jag lite sovmorgon, men vaknade av mig själv vid 9. Känns superbra vakna pigg och det fortfarande är fm.
Efter frukost drog jag ut hela familjen på långpromenad ner till stan, där såg vi katthemmet hade loppis så kikade runt, även om jag mest var nyfiken på katterna. Såg 4 i af. Blev Stieg Larssons triologi "Millenium" i pocket för 10:- för ALLA :) Har läst dom men alltid skoj äga böckerna själv.
Katthemmet ligger ju granne med pippi parken så Svea kände ju igen sig så blev en liten sväng där.
Det va supervarmt och klibbigt och hungern gjorde sig påmind så blev vi vände hemmåt.

Annars ikväll har vi bara tagit det lugnt, alla var helt slut när vi väl kom hem.
Och Esbjörn sov innan jag ens la honom i sängen... lilla gubben. Nu har 2 tänder kommit fram och en 3:e är på väg. Nu går det undan ;)
Svea mös med oss båda, läste 2 böcker sen somnade hon också på ett kick. Gäller ju komma in i rutiner nu när Svea varit hemma i 9 veckor då vi inte varit så hårda med läggtider.

Nu blir det snacks ;) och bones på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar