onsdag 23 maj 2012

Dålig start på dagen men bra avslut

Dagen började sådär. Vaknade med ett ryck 6.30 och jag skulle börja jobba 07.00. Så var bara hoppa i kläderna, slänga ner matlåda + frukost i väskan och cykla fort som attan. Avskyr när dagen startar så. Det värsta är att jag drömde (antagligen efter min klocka ringt då tanken var att snooza, men jag stängt av alarmet) att jag försov mig.

Annars gick dagen bra. Eftermiddagen var lite stressigt på jobbet så kände jag cyklade med andan i halsen till dagis... är det någon mer än jag som inte kan hålla hämta tiden???
Pontus hade glömt cykelvagnen hemma så fick le min cykel hem och barnen gick hem bredvid. De blir ju trötta av denna värme så tog minst 45min hem...

Ikväll somnade barnen på 2 röda och även jag tog en power nap i soffan. Behövde huvudet kan jag säga.
Annars har jag läst hela vår uppsats, småfixat med den, gjort innehållsförteckning. Imorgon är sista dagen vi arbetar med den sedan ska den mejlas till examinatorn och opponentgruppen.
Så fredag + helgen blir läsa vår opponentgrupps uppsats. Ska bli skönt läsa något nytt, vår börjar bli tjatig.

Hade tänkt hinna färga håret ikväll, ska ju på middag på lördag så måste fixa min utväxt men det får bli imorgon kväll istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar