onsdag 9 maj 2012

Träning

Var grymt trött imorse men så fort man bara kommit ur sängen blir det bättre. Körde 40min på crossen och sen magövningar. Herregud vilken träningsvärk man upptäckte man hade då... Men tycker i af jag redan känner av mera energi efter bara 2 dagars träning, och det är skönt lägga sig redan vid 22 är man ordentligt utvilad dagen efter.

Hoppas på kunna träna imorgon med, ska testa gymet här på området som vi boende har tillgång till. Men man får boka precis som man gör i tvättstugan så hoppas det finns ledigt på morgonen. Pontus ska ev handla så han tar med sig 1 barn då och så får 1 följa med mig till gymet. Sen ska jag till skolan 10.30-15 så är lite tajt med tid...
Annars får det bli paus imorgon och köra 60min på fredag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar