måndag 21 maj 2012

Hudvård

Det här med rengöring för ansiktet är en djungel tycker jag. Alla hudvårdsställen talar för sin produkt (såklart) och jag har inte hittat riktigt rätt. Körde ju Exuviance nästan ett år, sen Mary Kay men ingen av dem tog bort det glansiga, feta som kom efter ett par timmar.
Så genom ett tips hittade jag Dermalogica och beställde ett startkit. Så jäkla nöjd jag har varit. Huden har varit som ny. Den håller sig matt, porerna blir ju tyvärr fler i början men redan efter 3 veckor är de färre och inte lika stora.
Dagkrämen tog slut för 3 dagar sen det märks redan på min hy :( så nu har jag beställt hem rengöring och dagcreme i stora flaskor.
Nackdelen är ju tyvärr priset, fast de kostar lika mycket som de andra två märkena så för mig blir det ingen skillnad men visst svider det ändå i plånboken. Tråkigt bra produkter ska kosta så mycket. Men vad ör man inte får att få fin hy ;)


Beställde från http://www.donnabeauty.se/


Oily Skin Kit (Nya)

1 kommentar:

  1. Oftast fukt huden behöver när man blir blank, har jag lärt mig.

    "Snodde" en bild till skrivbordsbild. ;) Den med Svea och Esbjörn som sitter på berget... Blev jättefint!

    SvaraRadera