tisdag 4 oktober 2011

Effektiv

Haft en effektiv dag idag, nästan läst ut litteraturen vi har grupparbete på till på fredag. Mycket grupparbeten i detta program känns det som...
Imorgon ska vi ses och börja skriva ner allt.

Annars idag har jag hunnit träna, äntligen orkade jag 20min med fat burning programmet på crosstrainingen :) sedan gymade jag 20min. Jäkligt gött, har man fått ny energi igen.

Sedan blev det bus med barnen, dom leker superbra med varandra. Jagar varann, kan gå in i Sveas rum och leka fint ihop :) visst sen slåss dom emellanåt om vissa leksaker men så är det med syskon.
Esbjörn är lite mammig nu efter en låååång period då det bara varit pappa som gällt, känns bra för mig när jag också kan trösta honom även om vi båda är hemma.

Mvh Lory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar