onsdag 5 oktober 2011

trött

Just nu bara trött i huvudet, försökt få vår text löpande och inte bara massa olika stycken. Det är det jobbiga med gruppjobb, massa ideer och tankar men när det väl ska skrivas ihop tar det stopp. Sen att vi bara har 2 sidor på oss hjälper ju inte...
Jaja mejlat min kurskamrat se om hon godkänner vad jag gjort ;) har imorgon på oss också att bli klara sen på fredag kör vi.

Svea hade över 39 i feber ikväll när vi skulle lägga henne :( inte konstigt hon varit supertrött och kinkig sen jag kom hem (15 tiden). Fick alvedon så hoppas hon kan sova lite inatt.

Annars idag har jag fixat extrajobb :D
Få se hur mycket det blir nu innan jul men garanterat massor till sommaren, lite det jag var ute efter så man slipper känna man måste läsa sommarkurs för att få pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar