tisdag 11 oktober 2011

Inskolning

Hängde med till dagis idag (första gången sen i våras) då det var inskolning av Esbjörn mellan 10-11. Han travar runt leker lite här, lite där precis som han alltid varit där. Hihi. Han är verkligen social av sig så detta kommer gå galant.
Svea hade med roligt fick vara där mellan 10-14 idag, så hon fick lunch och även vila efteråt. Blev hon somnade en liten stund, första gången hon sover där och lika bra vi testar nu medan vi skolar in lilleman för sen varannan vecka ska dom vara där 8.30-15.

Annars idag cyklade jag till Actic, körde 20 min crosstraining, 20 min gym och 20 min simning. Ja jag va trött i kroppen efteråt men kändes gött. Längesen jag simmade nu.

Nu blir det läsa litteratur, imorgon har jag uppgifter att besvara.

3 kommentarer:

  1. Oj, nu fungerar tekniken igen här, kan göra inlägg som fastnar! Mr Teknik har kommit hem!! ;)
    kramis

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det går bra på dagis och att Svea piggnat till!
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh äntligen lite kommentarer :)
    Ja det är skönt hon är pigg o kry igen!

    SvaraRadera