onsdag 26 oktober 2011

Ekonomisk

När man väl tar tag i sig själv att bli ekonomiskt går det undan :) sagt upp ena min tidning, ska hämta 2 studentlitteratur böcker imorgon som jag ringt på på blocket, sparade massor där för hon ville bara bli av med dom. 1 bok lånar jag på bibblan.

Och av en slump fick jag 2 dagar till på Taxi så har nu 3 heldagar och en halvdag och innan dess några övningspass på 2-4h åt ggr så känns bra :)

Visst ska erkänna min lilla fritid blev precis mindre... Men känns bra ha kommit igång med allt, att gå hemma i 2 år har gett mig ångest och jag vet det blir lugnare i början av nästa år. Och nu märks det vilka som tagit en lite för givet att man alltid haft tid och det alltid är jag som hör av mig, för nu är mobilen tystare än tyst.


Mvh Lory

1 kommentar:

  1. Vilka fynd du gjort! Och ännu fler på väg?!

    Så roligt att du fått lite extrajobb även om det blir tufft.

    Kom ihåg: "Hellre några få riktiga kompisar än många ytliga..." sägs det.

    kramar på er alla

    SvaraRadera