torsdag 6 oktober 2011

Sjukling

Svea var hemma från dagis idag, när jag gick till skolan hade hon bara 38,2 men den hade visst stigit till 40 under dagen. Så när jag väl kom hem såg hon helt förstörd ut och bara smågrät :( stackaren. Men en supp och sedan fuskade vi med Mc Donald´s mat- massa fett och socker så fick hon en energikick och log t o m :) kändes bra hon piggnade till lite. Sen att skräpmaten för min del känns onödigt eftersom jag tränade innan idag... Ja ibland får man fuska, gäller det vi är nyttiga ihelgen istället.

Känns bra nu med uppgiften, vi är klara nu. Ska bara läsa igenom den en sista gång, dubbelkolla stavning osv innan den skrivs ut. Fixade powerpoint med! Så ska nog den muntliga delen med gå bra.

Ihelgen är vi hundvakt på lördag, sen ska jag träffa Carina och Lex. Antar jag? vi brukar ses med barnen så nu tog jag det för givet :) blir väl bara med Esbjörn för min del eftersom Svea är dålig. Ska bli roligt var längesen vi sågs och då bor vi på samma område... Illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar