söndag 23 oktober 2011

Ny vardag

Jaha nu börjar vår vardag då.
Pontus ska börja jobba imorgon, känns si sådär. Har varit skönt bara fått koncentrera sig på skola och träning, han hämtning o lämning av barnen. Men det löser sig nog.

Annars i veckan är det skola + uppgifter, högskoleprovet på lördag och jobba lite på söndag på Taxi.
Hade tänkt göra nåt övningsprov innan lördag men när jag ska hinna med det vet jag inte... Men det är bara ta det för var det är, är ju ändå 2:a ggr jag gör Högskoleprovet. Får man sämre räknas det inte och får jag bättre stryks det jag har nu.
Sista veckan i skolan med gruppen sen är det tentaveckan kvar bara. Jag JUBLAR, har aldrig vantrivts så med en människa som jag gör just nu...

1 kommentar:

  1. Lycka till med allt och stressa inte för mycket!
    kramis

    SvaraRadera