torsdag 27 oktober 2011

Ledig dag

Då vi varit effektiva i skolan under veckan så hade jag "ledig" dag idag. Enda jag gjort är hämtat studentlitteratur till nästa kurs på bibblan och hos henne jag köpte av från blocket. Snacka om fynd boken kostar ca 400:- jag fick den för 130:-, strunt samma det är understrykningar i den.

Mötte Lizette & Viktor i stan, kollade vi in Rock Styles nya butik, superfin och mycket mycket större än den förra. Lika snygga kläder som alltid och prislappen passar tyvärr inte min plånbok just nu... :( blev lunch på Brooktorpsgården i af. Trevligt att ses, hinner inte med det lika mycket längre.
Skolan tar mer tid än man tror, och nu eftersom jag väljer att jobba extra försvinner där också tid. Men vissa saker måste ju gå före och att tjäna kosing känns aktuellt just nu.

Märks jag är rastlös idag pga. jag inte tränat... även om det är jobbigt man är sjukt trött om kvällarna sover man som ett barn när man väl lägger sig. Så träning imorgon fm innan skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar