lördag 29 oktober 2011

Rättat

Känns skönt ha gjort provet ännu en gång. Har rättat det nu på internet (tyvärr säger det ju inte vad för poäng man får) och jag är helt klart bättre på svenska/engelska delen än matten. Tyvärr var det 3 delar matte varav 2 räknas (man vet inte vilken då när man sitter där, tyvärr räknades inte den första där jag kände jag var bäst) så får väl se om jag får bättre än 0,5 eller inte...
Blev snabbintervjuad och fotograferad av Hallandsposten, så man kommer väl vara med i tidningen på måndag ;) här är redan en liten artikel http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.1412036-tuffare-matte-pa-hogskoleprovet 

Väl hemma blev det kvällsmat och gos med barnen. Dom har varit lite speedade idag så man får stjäla snabbkramar, märks vilken energi dom har när de inte varit på dagis.

Nu ska jag och Pontus gå igenom dagis fotona tillsammans, har ju inte setts i veckan så bäst göra det nu och beställa så det slipper bli i sista minut som förra året.

Imorgon blir det första övningspasset på Taxi, 14-17.

1 kommentar:

  1. Skönt att ha det gjort!

    Här har vi städat i tvättstugan. Vi fyndade Sveas regnhatt och Esbjörns pyjamasbyxor!!!

    SvaraRadera